Home
Deutsch

www.vakantiehuis-aan-dijk.nl

www.fries-weilandhuisje.nl

Hierna leest u reacties van onze gasten:

# # #

We zijn weer terug helaas :-(. Wat een super fijn huisje hebben jullie! We hebben genoten! We hebben heerlijk gefietst. En onze dochter heeft zich prima vermaakt in het zwembad, speeltuin of in de grote bostuin. De boomhut was heel spannend ;-). En ik heb ook genoten van de rust en de omgeving!
Ik sluit niet uit dat we er nog eens terug komen :-)) !!

Wat een geweldig huisje zeg! De aankleding is helemaal onze smaak en alles is voor handen. Nu staan gezellig de kaarsjes aan. We hebben al zo'n lol gehad en we zijn hier pas een paar uur. De kinderen hebben bingo gespeeld en toen opa er was zijn ze gaan basketballen. De hond is helemaal gelukkig in de achtertuin. Morgen staat het chocolade museum op de agenda (er wordt veel regen verwacht) en vrijdag gaan we kanon.
Ik ben zo enthousiast, dat ik dit graag met jullie wilde delen :-)

# # #

Niets dan lof over de uitstraling van jullie vrolijke huis! Het is een prima vakantie plek, wij voelden ons er direct thuis. Het is een schoon en goed ingericht huis met zelfs aandacht voor muziek, dvd's en boeken. Door de ruime opzet van het park hebben we geen hinder ondervonden van de buren. Het park biedt diverse mogelijkheden voor familie vertier; zwembad, volleybalveld, speeltuintje, restaurant en een winkeltje. Het huisje ligt in een prachtige omgeving met veel uitgezette wandelpaden. In de zomer is het een uitdaging om met een kajak de Ourthe te bedwingen. Kleine dorpjes met winkels liggen op makkelijk bereikbare afstanden. Kastelen zijn er in deze buurt in overvloed en zeker de moeite waard om te bezichtigen. Kortom een heerlijke vakantieplek die wij  iedereen gaan aanraden.

Het zit er weer bijna op, morgen weer naar huis. Graag willen wij jullie een groot compliment geven over jullie heerlijke huisje. We zijn van de zomer hier op het park geweest en vonden de omgeving zo mooi dat we graag terug wilden. Maar dit huisje is toch wel het best bevallen, groter en erg leuk ingericht. We hebben erg veel gedaan en dit huisje is een heerlijk rustpunt. De kinderen, de honden en wij hebben het er heerlijk gehad!
We komen graag nog eens terug en willen misschien jullie huisje in Andijk ook wel eens bekijken.

# # #

Afgelopen weekend hebben we heerlijk genoten van jullie huisje en de prachtige ardennen. Jullie huisje is echt geweldig ingericht, je voelt je er meteen thuis!
We hebben genoten van de vogels en eekhoorns die op het terras kwamen, we hebben nog wat vetbollen opgehangen en vogelvoer in het huisje gelegd en ze kwamen er meteen op af. Als we dan een klein minpuntje zouden moeten noemen is dat er geen houtkachel is, maar dat mag waarschijnlijk niet op het park.
Al met al hebben we heerlijk genoten van de rust en gastronomie (heerlijke wildgerechten in Durbuy), we komen graag nog eens terug!

# # #

Wat een onwijs gave inrichting huisje 72!! Mooie ligging en bij de nieuwe speeltuin! We hebben een super midweek gehad. Toch wel mooi weer en weer veel gezien en gedaan (o.a. met oude tram, chocoladefabriek, plopsaland en de mannen mountainbiken). Mijn dochter is (net als ik) helemaal weg van de kleuren blauw en wit.

Wat een prachtig huisje, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Dit huisje en de prachtige omgeving plus mooi weer hebben dit tot een geweldige vakantieweek gemaakt.

Twee weken duurde ons verblijf en we hebben ons werkelijk gn dag verveeld. Wat een heerlijk huisje!! Een mooie, frisse inrichting en echt alles aanwezig. 's Morgens wakker worden van de vogeltjes en koffie drinken op het balkon, want we hebben het echt enorm getroffen met het weer! Bijna elke dag mooi weer! We hebben enorm vl gedaan, maar, ook af en toe bewust een (luie) dag gehouden. Lekker met een boek buiten of op de bank. Of een potje pingpongen bij de receptie. Je hebt enorm veel privacy en ik was even bang dat onze dochter dit zou gaan vervelen. Maar zij heeft genoten, ondanks dat er eigenlijk geen kinderen van haar leeftijd waren hier in ons buurtje. Bij ons begint het na een dag of 10 vaak alweer te kriebelen en willen we eigenlijk wel weer naar huis! Maar dit keer hebben we echt van de volle 14 dagen genoten en had ik hier best nog een week willen vertoeven. We houden dit huisje in gedachten!
En nu spreekt de dochter. De 2 weken hier waren geweldig en ik heb me hier geweldig vermaakt. We hadden ook aldoor vogeltjes in het vogelhuisje. Daar deden we aldoor brood in en het was zo op.

# # #

Na 14 dagen zomervakantie met veel regen en grijze luchten was jullie huisje een goed en droog ankerpunt in onze vakantie. Het is in n stijl ingericht, tot in de details doorgevoerd. De lievelingskleur van onze oudste zoon (9 jaar) is turkoise!!! Alle benodigde zaken zijn aanwezig. En en ander is goed onderhouden. Het balkon op boomtophoogte geeft je de indruk in een 'boomhut' te wonen. De parkeerplaats dichtbij is ook fijn (dat is bij sommige huisjes wel anders). Voor de kinderen is de kleine speelplaats tegenover ook fijn.
Hartelijke dank voor de verhuur!

Onze vakantieweek is weer voorbij. Maar wat hebben we genoten van de omgeving en van jullie bungalow. Het was heel fijn binnenkomen in jullie huisje. Mooi ingericht en netjes verzorgd. Kortom, het was een heerlijke vakantieweek.

# # #

Wij hebben erg genoten van ons verblijf hier. De bungalow ziet er heel netjes en verzorgd uit. De omgeving en activiteiten bieden vele mogelijkheden. Wij zouden vrienden zeker adviseren hier een keer naar toe te gaan. Extra complimenten voor de inrichting. Het is een mooi en gezellig geheel.

We hebben hier een lang weekend vertoefd en het was uitstekend!!!! Alles wat je nodig hebt is aanwezig!! Zaterdag zijn we naar Plopsaland geweest en zondag naar de markt in Bomal-sur-Ourthe. Allebei de dagen uitstekend weer. En Plopsaland was leuk en de markt ook!! Zeker voor herhaling vatbaar en we zullen het doorvertellen!!!

We hebben een goed verblijf gehad in jullie mooie bungalow. Alles was aanwezig en zag er zeer netjes uit. Zeker een aanrader.

# # #

Ook ons is het huis goed bevallen. Fris en modern en alles aanwezig. Leuk gewandeld en we hadden het weer erg mee!! We houden dit huisje zeker in het hoofd om terug te komen. Maar dan voor iets langere tijd. Dan kunnen we de andere wandelingen ook lopen.

Helaas zit het er alweer bijna op voor ons. We hebben enorm genoten van ons verblijf in dit zeer sfeervolle huisje. We hebben ons hier echt thuis gevoeld. De omgeving is prachtig. We hebben gebruik gemaakt van het 'Op Stap' boekje en daar mooie wandelingen uit gehaald. Ook de inrichting van het huisje vinden wij zeer uitgebreid!!

We hebben een heerlijke week gehad in jullie mooie vakantiehuisje. Vrolijk en fris interieur en alles aanwezig. Met het mooie weer hebben we geboft en we zijn er veel op uit geweest. Via Durbuy Adventure en LPM leuke activiteiten ondernomen met de kids. Zwembad was ook leuk voor de kids en in het restaurantje heerlijk gegeten. Handige info-map! Wel jammer dat winkel en restaurantje op di en wo gesloten waren. Het was toch schoolvakantie in Nederland.
Bedankt voor jullie gastvrijheid!!

# # #

Een hele fijne week gehad in een gezellig huisje! Mooie dingen gezien, leuke dingen gedaan. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt, vooral in de speeltuin en het zwembad.

Een midweek in jullie super ingerichte huisje, helemaal goed! De kinderen gaan lekker zwemmen en internetten in het restaurantje met de laptop. Het weer was lekker, zeker voor februari. Wandelen naar het Hara Krisna kasteeltje, gewoon door Durbuy kuieren en naar de markt in Barvaux. De chocolaterie was perfect op deze druilerige donderdag, eerst  een "tour" waarbij het water in je mond loopt, dan alle 5 iets lekkers uitkiezen en net te lang doorsnoepen achter een DVD-tje. Het heeft ons aan niets ontbroken.

Wat een heerlijk modern en fijn vakantiehuis! Jullie hebben jullie best gedaan om bezoekers zich hier thuis te laten voelen. We zullen zeker reclame voor jullie maken.

# # #

Ook ons is het huisje goed bevallen. Fris, modern en alles aanwezig. Leuk gewandeld en we hadden het weer erg mee!! We houden dit huisje zeker in 't hoofd om terug te komen, maar dan voor iets langere tijd. Dan kunnen we de andere wandelingen ook lopen!

Helaas zit het er alweer bijna op voor ons. We hebben enorm genoten van ons verblijf in dit zr sfeervolle huisje! We hebben ons hier echt thuis gevoeld. De omgeving is prachtig, we hebben gebruik gemaakt van het "Op Stap"-boekje en daar mooie wandelingen uit gehaald. Ook de inrichting van het huisje vinden wij zeer uitgebreid. Kortom... JAMMER dat we weer naar huis moeten. Als we ooit terug komen, dan weten we jullie zeker weer te vinden!

Wij hebben genoten van ons verblijf dit weekend. Met ons zessen hebben we de omgeving verkend, erg mooi!! Het huisje is gezellig en fris en helemaal van deze tijd, wat onze tieners en wij ook zeer gewaardeerd hebben. Wie weet volgt er een volgende keer, aan de omgeving en het huisje zal het niet liggen!!

# # #

We zijn al voor de vijfde keer gast in dit bungalowpark, en we hebben al drie huisjes bewoond. Altijd heel positief, evenwel hadden we steeds de 'mal chance' dat de huisjes verkocht werden. Ook dit huisje nr 72... Toch blij verrast van de frisse 'look' van de bungalow! Al het nodige is aanwezig, alsook een mooie samenhang van het interieur. PROFICIAT!!
Daarenboven werden we dit jaar gezegend met een dikke laag sneeuw. Wat extra sfeer brengt met de nieuwjaarsdagen.
Kortom, voor ons was de overgang van oud naar nieuw bijzonder geslaagd!

# # #

Wij hebben heel erg genoten van de sneeuw in het bungalowpark. Het huisje was echt leuk! Mooie kleuren! We hopen jullie bungalow nr 72 ook nog eens te kunnen bezoeken. Nog veel geluk met jullie huisjes!!

Wat een heerlijk, modern en fijn vakantiehuis! Jullie hebben jullie best gedaan om bezoekers zich hier thuis te laten voelen. We zullen zeker reclame voor jullie maken.

Dit is het tweede huisje dat we van jullie bezocht hebben. Ook dit huisje is weer net zo fris, knus en gezellig als jullie huisje in Andijk! De omgeving is schitterend. Jammer van het weer, maar toch genoten. Het restaurant was goed, lekker gegeten daar. Ook hier is het huisje van alle gemakken voorzien. P.s. We komen zeker terug!

# # #

Wij hebben de herfstvakantie doorgebracht in jullie mooie en zeer complete huisje. We hebben veel uitstapjes gemaakt: Kasteel Modave, Plopsaland Coo, Grotten van Hotton, Grotten van Dinant, Citadel van Dinant, gewinkeld in Luik en geslenterd door Durbuy. Het is na zo'n leuke trip telkens weer heerlijk 'THUIS' komen!

Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad. Erg leuk en knus huisje en heel veel te doen in de omgeving. Helaas was het soms wat minder weer, maar in het huisje lekker warm en relaxed.

We hebben 3 fantastische dagen gehad!! Het weer was prima, vanaf het balkon hebben we van de rustige omgeving genoten. Zelfs een eekhoorn kwam ons even begroeten. Het huisje was ruim en vrolijk ingericht!! Ook onze kleine meid van 4 maanden heeft zich prima vermaakt.

# # #

We hebben  een heel leuke tijd gehad in jullie huisje!
Netjes verzorgd, alles aanwezig en rg leuk ingericht... We zullen het verder vertellen.

Knibbel, Knabbel, Knuisje het was een knus huisje! We hebben ons goed vermaakt in en rondom het huisje. De TV heeft kuren, zenders die het niet / niet goed doen en het geluid gaat van hard naar zacht. Verder was het een prima huisje.
(n.b. TV-kuren werden veroorzaakt door blikseminslag in CAI-installatie van het park, dit is inmiddels opgelost)

# # #

Wij hebben een erg fijne vakantie gehad. Wat is het huisje vrolijk ingericht! We hebben erg veel gewandeld in dit prachtige gebied. Ook hebben we genoten van het mooie weer. Misschien komen we nog een terug!

Wat een heerlijk knus, compleet en gezellig vakantiehuis! En zo vrolijk ingericht! Helemaal geweldig, we hebben genoten! We waren wel een beetje verrast over hoe steil de klim naar het huisje was. Voor mensen die niet zo goed ter been zijn (zoals n van ons) was het best wel lastig bij het huisje te komen. Misschien iets om bij de beschrijving van het vakantiehuis op de website te zetten?
(n.b. dit betreft huis nr 192, bungalow nr 72 is prima bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn)

# # #

We hebben een hele fijne week gehad. Rustig aan gedaan en toch gelijk leuke dingen ondernomen. De omgeving is zo mooi dat we in de toekomst terug willen komen.

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad in een leuk park waar veel leuke dingen voor de kinderen worden georganiseerd, de apenbrug en tokkelbaan, is prima bevallen. De hond heeft genoten van de mooie wandelingen in de bossen. Ook zijn er in de omgeving leuke plaatsjes zoals Durbuy, Laroche enz. Je hoeft je niet te vervelen. Ook zijn de grotten van Hotton en de chocolaterie In Briscol een aanrader.

Wij hebben een heerlijke week in jullie gezellige vakantiehuis achter de rug. Wat leuk en kleurig ingericht. Het weer was de hele week goed, dus we hebben veel op het balkon gezeten en gelegen. Aanrader voor andere gasten is misschien de Thermen in Spa. Heerlijk binnen en buiten gezwommen en maar 45 minuten rijden. Wie weet komen we nog eens terug.

# # #

Wij hebben het deze week ontzettend naar onze zin gehad. Het weer zat ons erg mee. Elke dag rond de 30 graden. Het kan niet beter. Genoten van de prachtige omgeving. Niet veel ondernomen door de warmte, maar wel lekker uitgerust. Het huisje ziet er gezellig en ruim uit. Alles erop en eraan. Wij sluiten ons wel aan bij de andere gasten. De tafel is niet zo stevig en een buitenlampje zou ook leuk zijn. Verder was het top!!!
(n.b. nieuw tuinameublement en buitenlampjes is in april 2011 geplaatst)

We hebben genoten dit weekend! De omgeving is fantastisch en er is heel veel te doen. Superfijn dat jullie zon duidelijke map met praktische info hebben gemaakt. Het huisje is compleet, gezellig, knus en erg leuk en fris ingericht. Een kleine tip: een grotere en stevigere tafel voor op het balkon. We hebben de grotten van Hotton en natuurlijk Durbuy bekeken. Zeker een aanrader!

# # #

Wat een mooie plek en welk een rust, helemaal in vergelijking met het jachtige bestaan in Utrecht. We hebben enorm genoten van de omgeving, met de rijke aanbiedingen van kastelen, zeker een aanrader! Het stadje Durbuy is inderdaad zo mooi als ze zeggen in de diverse folders. Dit mag je dus eigenlijk niet overslaan. Misschien een tip voor de toekomst: wat gesluierd licht op het balkon, een heerlijk rustig plekje voor de late uurtjes, maar nu wat donker. Nogmaals ontzettend bedankt!

We hebben een fantastisch weekend gehad in jullie geweldige vakantiehuisje met bijzonder mooi weer. We hopen hier nog een keer terug te keren.

We hebben genoten van het huisje en de rust eromheen. Ook onze dochter van 18 maanden heeft zich prima vermaakt. Vooral het zwembad was voor haar een feest. De open trap naar boven heeft ons bezig gehouden, maar dat is over een paar jaar natuurlijk over. Het balkon is geweldig! En de open ruimte in de woonkamer gaf haar alle gelegenheid tot spelen. Het zou ons niet verbazen als we hier over een tijdje nog een terugkomen.

# # #

Bedankt voor de gastvrijheid in jullie mooie huisje, dat al een beetje als thuis begint te voelen. Na veel wandelingen uit het boekje Op Stap en veel spierpijn was het leuk om spelletjes uit de kast te spelen of lekker met een glaasje wijn en een muziekje op de bank een boek te lezen. Wat een compleet huisje, onze complimenten hiervoor! Tip: routebeschrijving naar supermarkten. We hebben nl. de eerste dag best wel moeten zoeken -> bij stoplicht Barvaux rechtsaf (Route de Marche) rechtsaf, in die straat 3 supermarkten. We hebben genoten! Dank jullie wel.

Grappige berichten in het boek (in hanepoten) van kinderen:

Het balkon was erg gezellig en het huisje is leuk ingericht maar ik stoote wel vaak mijn hoofd als ik uit bed kwam en de film de brief voor de koning was erg leuk en de lichtstoel was erg lekker want de zon scheen.

# # #

Het was heel leuk hier! Het is hier wel klein maar gezellig. Ik heb verschillende keren mijn hoofd gestoten. We hebben genoten in het zwembad!
Matti, vandaag 7 jaar

Home | Woning | Park | Omgeving | Activiteiten | Foto's | Reserveren - contact | Reacties van gasten | Francais | English | Deutsch